Ablak bezárása

Bejelentkezés










Elfelejtett jelszó?   

Regisztráció







vagy

Facebookon keresztüli bejelentkezés.
Kézbesítési költség már 700 Ft-tól

Gyakran ismételt kérdések

Szlovákiába is küldtök árut?

Válasz: Szlovákiai vásárlóink részére a www.bastard.sk címen hoztuk létre az oldalunk önálló szlovák változatát. Itt valamennyi magyar weben megtalálható terméket meg tudod rendelni.

⇑⇑ a tetejére


Megválaszthatom az általatok kínált termékek esetén a póló (illetve pulóver) színét és nyomatát?

Válasz: A szín megválasztására kapacitási és pénzügyi okok miatt sajnos nincs lehetőség. Valamennyi pólónk és pulóverünk szitanyomással készül. Ez a lehető legjobb minőségű nyomtatás, de eléggé drága is, ezért meghatározott minimális számú pólót/pulóvert kell egyszerre nyomtatnunk. Ez az oka annak, hogy nem nagyobb a színválaszték. Jelenleg több mint 300 különféle nyomatot kínálunk, és ha mindegyikből 10 különböző színű póló állna rendelkezésre, azok egy hangárban sem férnének el :o).

⇑⇑ a tetejére


Kicserélhetem a megvásárolt terméket más termékre?

Válasz: Igen, gond nélkül. Ha a megrendelt póló vagy pulóver nem tetszik, 14 napig kérheted a méret vagy magának a terméknek a cseréjét, vagy a pénzed visszafizetését. Ilyen esetben a nem használt terméket vissza kell küldened a címünkre.

Bővebb tájékoztatást az Üzleti Feltételeinkben találsz.

Ha a pólót valakinek ajándékba vásárolod, javasoljuk, hogy a kosárban vásárolj Termékcsere-készletet 170 Ft-ért, amely a termékcserére fennálló határidőt 30 napra meghosszabbítja, továbbá előre kitöltött címmel és feladóvevénnyel ellátott boríték és a cseréhez szükséges űrlap is van benne, így nem kell mellékelned a vásárlási bizonylatot.

⇑⇑ a tetejére


Hol találom a mérettáblázatot?

Válasz: Kínálatunk nagyobb mennyiségű ruhát tartalmaz, ezért a mérettáblázat mindig a konkrét terméknél a jobb oldali oszlopban található.

⇑⇑ a tetejére


Gondjaim vannak a rendeléssel, vagy nem tudok bejelentkezni vagy nem működik a kosár.

Válasz: Először próbáld bezárni a böngésződet (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera vagy Safari), majd újra nyisd meg, és ismételd meg a kívánt műveletet. Ha ez nem segít, próbálj ki egy másik böngészőt. Ha a web ezt követően sem működik, ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a JavaScript vagy engedélyezve vannak-e a cookie-k.

Ha ez után sem tudsz rendelni az e-shopon keresztül, megrendelésedet elküldheted e-mailben is az info@bastard.hu címre. Az e-mailben add meg a bejelentkezési e-mail címedet (esetleg a teljes szállítási címedet), a kiválasztott termékeket, azok méretét, mennyiségét és a fizetési módot (utánvét vagy banki átutalás). Kérjük, az e-shopunkban előre ellenőrizd, hogy az adott méretek elérhetők-e (a termékek részleteiben a raktárkészletekre mutató hivatkozás alatt).

⇑⇑ a tetejére


Mennyi a szállítási határidő?

Válasz: A munkanapokon 13.00-ig rendelt termékeket még aznap becsomagoljuk és kiküldjük. A csomagokat a Magyar Posta 2-3 munkanapon belül, a DPD futárszolgálat pedig szintén 2-3 munkanapon belül kézbesíti. A www.csomagkuldo.hu-hoz is 2-3 munkanapon belül kézbesítünk. Banki átutalással történő fizetés esetén legfeljebb 2 munkanapot kell várnunk a jóváírásra és a csomagot a jóváírást követően azonnal küldjük. Bővebben tájékoztatást a kézbesítés áttekintése részben találsz.

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket és kaptam tőletek egy e-mailt a csomag feladásáról. Azóta már eltelt néhány nap és a megrendelésem még mindig nem érkezett meg, mit tegyek?

Válasz: A megrendelést valóban aznap elküldtük, amikor megkaptad a csomag feladásáról szóló e-mait. Ha a csomag nem érkezik meg a feladást követő munkanapon, nézd meg a szállító honlapját, és próbáld megkeresni a csomagodat az e-mailben kapott szám segítségével. Nagy a valószínűsége annak, hogy nem dobták be a postaládádba a kézbesítési értesítőt, a csomagod így a szállítónál ragadt, te meg nem tudsz róla. Ez az esetek 90%-ában az oka annak, hogy nem érkezett meg a megrendelt áru.

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket, ti kiküldtétek, de még mindig nem kaptam meg. A szállítónál is érdeklődtem, viszont ő sem tud semmit a csomagról. Mit tegyek?

Válasz: Ha megtetted az előző válaszban leírt lépéseket, és ennek ellenére sem kaptad meg a csomagod és az hozzánk sem érkezett vissza, a szállítóval reklamációs eljárást kell indítanunk, hogy megtudjuk, mi történt a küldeménnyel. A szállítónak általában 30 napja van a reklamáció rendezésére. A reklamációs eljárás befejezése után azonnal tájékoztatunk az eredményéről. Ha a kézbesítés elmaradásáért a szállító felelős, a megrendelt termékeket azonnal újra elküldjük. Ez a banki átutalással fizetett megrendelésekre vonatkozik. Utánvétes megrendelés esetén, ha az nem érkezett meg a címedre a termék, új rendelést adhatsz le anélkül, hogy várnod kellene a reklamációs eljárás befejezésére.

⇑⇑ a tetejére


Az 5000 Ft, ill. 10000 Ft feletti megrendelések esetén ingyen matricákat és kitűzőket kínáltok. Én ennek ellenére nem kaptam semmit. Miért?

Válasz: Korábban a matricákat automatikusan mellékeltük a megrendelésekhez, később azonban rájöttünk, hogy sokakat nem is érdekelnek, így mi feleslegesen költünk pénzt olyan dolgokra, melyek később a szemétkosárban végzik :(. Emiatt változtatást vezettünk be: az ingyen matricákat és kitűzőket te magad teszed a kosárba, vagyis érdeklődést kell mutatnod irántuk – az ott található „Matricákra vagy jogosult” szöveg és a „Kosárba teszem” zöld gomb segítségével. Így a kitűzőket és matricákat csak az kapja meg, akit igazán érdekelnek, és mi nem terheljük a környezetet olyan dolgokkal, amelyek a vásárlókat nem is érdeklik... Ha azonban a kitűzők vagy matricák küldésére szolgáló gomb elkerülte a figyelmedet, és szeretnéd megkapni őket, írj nekünk, és mi utólag elküldjük neked.

⇑⇑ a tetejére


Tudnátok nekem pólót készíteni az általam küldött nyomattal?

Válasz: Sajnos erre nincs lehetőség. A kis volumenű szitanyomásos gyártás (egy motívumból 50 db-ig) igen költséges. A póló végső ára így nagyon borsos lenne.

⇑⇑ a tetejére


Száríthatom a nyomatos ruhákat szárítógépben?

Válasz: Sajnos azt nem javasoljuk. A nagyon forró levegő károsíthatja a nyomatot.

⇑⇑ a tetejére


Van valamilyen hagyományos üzletetek?

Válasz: Nincs hagyományos boltunk, kizárólag online áruházként működünk. A megrendeléseket azonban a csomagkuldo.hu országszerte található XXX átvevőhelyére is kézbesítjük, ahol azokat személyesen is átveheted. Bővebben a Kézbesítés szekcióban.

⇑⇑ a tetejére


Meddig érvényes a kedvezménykupon?

Válasz: A kedvezménykupon a küldéstől számított 6 hónapig érvényes.

⇑⇑ a tetejére


Mennyi ideig tart, amíg a nyitott értékelésben látható tervek forgalomba kerülnek?

Válasz: A forgalomba kerülés ideje különböző lehet. A terv néhány hétig a nyitott értékelésben marad, ahonnan (ha jónak minősül) a top értékelésekbe kerül egy időre (általában a soron következő tömeges pólógyártásig, melybe a sikeres végeredmény esetén kerül be). Ezt követően maga a gyártás kb. három-négy hétig tart. Ha a terv bármelyik lépésben megbukik, a Meg nem valósított tervek fájlba kerül. Arra, hogy melyik terv kerül gyártásba, nem létezik egységes kulcs. Az utolsó szót mindig a Bastard.hu mondja ki (több kritérium alapján döntünk), az aktuális értékelés csak a döntésünk alátámasztására szolgál.

⇑⇑ a tetejére




Bátran írj nekünk